måndag 3 oktober 2011

Ny månad...

Dåligt med uppdateringar här just nu, men det är lite mycket. Så då får man försöka hinna med allt annat som ska göras. Är inne i en period då min kropp håller mig fången, det bränner nått så kopiöst i fötterna så det gör så fruktansvärt ont att gå. Vill inte sätta ner tårna i golvet.
Värken maler på så det är inte långt ifrån att man blir fullkomligt galen.
Ja mer än vad man redan är alltså.

Idag har projekt bardummet påbörjats, så nu får vi se hur länge vi blir utan toalett. Bara kommit halvvägs med att ens riva ner skiten från väggarna. Ser inte ljuset i tunneln just nu kan jag säga.
Så det gäller att hitta på lite saker på eftermiddagarna för att slippa vara inne i bygget. Toaletten ligger ju lagom bra till utanför alla 3 barnens sovrum, betongdamm å en massa skräp. Huvva huvva.
Så idag packade jag badkläderna till barnen, hämtade dom från Dagis å Fritids å så begav vi oss till badhuset, 3 lyckliga barn hade jag. Då Danne slutat jobbet så kom han dit å badade med barnen, även "famme" kom dit å badade med dom. Så då vi kom hem så tackade barnen för att vi hade varit på badhuset. Så nu vet Casper att han inte behöver vara rädd för att bada i stora bassängen med skolan på Onsdag. Han var lite orolig, så det var ett yppans tillfälle att testa idag.
I morgon börjar Jack sinskola med skolan, 2 gånger i veckan i 5 veckor. Det ska bli spännande.

Mer då, ja barnens julklappar är klara. Nätet är bra, å billigt blev det.
Så är det bara vänta tills paketet kommer så man får slå in klapparna å gömma bort dom. Eventuellt nå kläder till dom var oxå. Å så kom jag på idag att det vore inte så dumt att önska sig 12 kort på badhuset. Det skulle gillas.

Just ja, har ju den enorma turen att ha en vän som har matjord i fickorna å vann 5 biljetter till Ladies Night. Å jag har turen att få följa med. Så på Fredag blir det en äta ute middag å sen vidare upp till Arenan för att fortsätta ha trevligt.
Tack snälla Maria för att jag får den äran att följa med ;) *kram*

Nu ska frun bädda ner sig i sängen för lite skönhetssömn. Men först spela lite Wordfued tills jag somnar å tappar telefonen i golvet.

Natti natti.

*kram*

Inga kommentarer: