lördag 22 oktober 2011

Wow...

Ja då har denna veckan rusat fram, har hunnit med att ligga däckad i migrän igår.
Det mesta i badrummet är klart, bara småsaker som lister kvar som sagt.
Hoppas att det får bli klart till veckan.

Idag har jag fått vara med om nått häftigt, Anneli å Lelles bebis bestämde sig för att komma ut till världen, 9 dagar över tiden. Å jag fick äran att vara med.
En otroligt söt liten gosse kom till världen i eftermiddag. Det som var mindre fränt var väl att se en vän ha så ont. Men vilken skatt dom fick, verkligen lön för mödan.
Så lik storebror han var.
Stort Grattis till Anneli å Lelle!!!

Efter dagens spänningar så kom huvudvärken som ett brev på posten, inte så konstigt.
Men har krupit upp i soffan å kollar på film på tv:n.

Men till nånting helt annat.
Tänk att om man ger nån lillfingret, ja då tar dom hela armen.
Jag har nog med mitt eget, ändå ska jag på nått sätt "städa upp" efter andra. Å gör man inte det som förväntas så då blir man sne å grining. Jag har fan ställt upp å hjälpt till gode mycket. Nångång tar det stopp. Å det har det gjort typ nu.
Jag är så dum å naiv att jag alltid ska försöka ställa upp å hjälpa till, kan handla om skjuts å jag har blivit lovad soppapengar, då man har kastat sig ut genom dörren å har varit å skjutsat. Ja då kommer man ändå hem utan soppapengar. Ta taxi nästa gång å hoppas på att det funkar likadant där.

, nu ska jag sluta tänka på det.
Sitter å gäspar oavbrutet, för att inte tala om träningsvärken som lär infinna sig i denna kropp i morgon. Å då ska vi iväg å söka efter vinterkläder till Jack.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: