måndag 26 september 2011

Äntligen...

Har sjukstugan åter blivit till det normala. Inga sjuklingar kvar här inte. Har städat ut lite baciller idag. Ska byta i alla sängar å fortsätta tvätta i morgon.
Har börjat rensa lite bland urväxta kläder oxå. Många bollar i luften samtidigt, inte för att jag orkar det, men det blir lätt så.

Har börjat inhandla julklappar till barnen å tänka till lite. Sprider hellre ut det än tar hela smällen dagarna före julafton.
Ska bara komma ihåg vad man köpt å vart man lagt det, hihi.

Ska dra mig mot sängen å hoppas på att somna direkt i kväll, i går låg jag å vred mig tills jag slutligen gick upp igen kl 00:30, somnade uppe på soffan. Vilket innebar en förvirrad Evelina i morse då jag vaknade till, visste inte vart jag var.
Så nu tackar jag för mig å går å sussar medans ögonen svider av trötthet.
Natti natti.
*kram*

Inga kommentarer: