onsdag 12 oktober 2011

Längtar...

Alltså detta låter nog allt lite sjukt, men jag längtar nått så gräsligt efter att få städa upp här. Få kasta ut golvpappen å sen börja knätorka golven, det är ju en del byggdamm som dras runt. Så jag hoppas det kan hända på Fredag, ett städat hus innan Söndag då Danne fyller år.

Längtar till nästa projekt oxå, men det lär ju dröja ett tag.

Väntar på att Anneli å Lelle´s bebis ska kika ut. =P

Jag fryser konstant dygnet runt, för att inte tala om att smärtan finns hela tiden mer eller mindre. Vilket gör en fullkomligt galen.
Men nog klagat.

Igår slog jag in julklappar, handlat färdigt till barnen. Guuuuh så skönt. Slipper trängas å irra runt i affärerna vid jul.
Ett fåtal grejer som behöver fixas, men vet ju precis vad jag ska ha å vart det finns. Så det ska inte bli några problem det heller.

Ska försöka göra lite nytta ett tag, vad nu det är ;)

*kram*

Inga kommentarer: