fredag 28 oktober 2011

Helg....


Då var det helg igen. I går åkte vi en sväng till Boliden, "Jordemor" ville ju se "jordebarnet" Så nu har hela familjen fått se det lilla underverket, för inte är han så stor inte.
Å luktar gott gör han oxå.

Idag har Tindra tagit kort på dagis, så nu längtar vi tills dom kommer.
Casper har varit utklädd till ett monster idag på fritids. Vilket han tyckte var kul.
Vilken dag är det egentligen barnen går runt å gör "godis eller bus" jag kan inte sådant där, då våra barn aldrig har varit ute å gjort det.
Men nu vill dom följa sina kompisar ut. Har varit ett gäng med 4 små barn här i kväll å plingat på. Men vilken dag är det riktigt???

Helt otroligt att det är slutet på Oktober nu å det regnar ute i kväll.
Denna helgen är det 8 år sedan jag å Danne blev husägare å flyttade in till detta hus =)
Kommer ihåg att Danne var ute å krattade på gården, jag ropade in han för mat. Å sen så gick det inte ta upp löven för det hade snöat till dagen efter.

Nu blir det fortsatt fredagsmys i soffan innan det blir sängen, hoppas på ett natt utan drömmar om knivar i kroppen, gissar att det har med värken att göra.
Somnade härom kvällen med en fruktansvärd värk i armen, sen hade jag många drömmar om att jag fick en kniv rakt genom armen.

Trevlig helg.
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

På måndag är det halloween.