tisdag 18 oktober 2011

Åt rätt håll....

Det börjar gå åt rätt håll, både med rösten å med badrummet.
Rösten är tillbaka idag, men jag har rätt ont i halsen. Förmodligen för att jag pratade en del i går på Arbetsförmedlingen, så halsen blev rispig av det.
Å sen så börjar jag se ljuset i tunneln nu i badrummet.
I går blev matt läggaren klar, idag har rörmokaren varit här å monterat det han skulle montera, så nu är det bara det sista kvar så som lister runt dörröppningen å taklister mm.
Jag har städat upp badrummet ordentligt i eftermiddag, det blir gode dammigt å skitigt av slipdamm mm.
Längtar nu bara tills jag får kasta ut pappen från hallgolvet, så slipper man dra den skiten runt. Så snart får jag tillbaka mitt hem igen ;)
Då vet jag vad jag har att göra i morgon kväll.
Det är storm ute nu i kväll å regnet piskar på gode bra ute.
Jag sitter ihopkrupen i soffan under värmefilten å har det varmt å gott.

Nu ska jag bädda ner mig å sova. Man vet ju aldrig om man får nån nattlig utryckning ;)

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: