onsdag 9 mars 2011

Sportlov!!!

Det är vad dagen hade som överraskning till mig. Jag fick sportlov resten av veckan =)
Så i morgon kan vi hitta på nått bus tillsammans på förmiddagen innan Danne åker å jobbar sista kvällspasset för denna gången. Å på fredag blir det nog en utedag, grilla å åka lite pulka om vädret tillåter det. Men det återstår att se =)

Jag längtar tills klockan har slagit sovtimme för barnen, så jag själv kan gå å sova. Är så grymt trött. Less på att ha ont ont å ännu mera ont.
Det suger verkligen musten å livsgnistan ur en.
Shit vad man tänker sådana här dagar då man har så ont. Blir så arg ena stunden å nästa stund känner jag mig bara tom. Men jag går min egen väg å slickar ingen i arslet. Det finns det många andra som gör så bra ändå.

Tack å Hej.

*kram*

Inga kommentarer: