fredag 25 mars 2011

Dunk dunk dunk....

Det pulserar i min lilltå. Satte Danne i läkarrollen att dra bort tå nageln, men den rackarn behagade inte att lossna. Ajajaj säger jag bara. Får nog bli en följetong det där, den måste bort. Har haft ont där idag, inte så konstigt med tanke på hur den såg ut.

Jack har sovkompis här i natt. Dom har skött sig riktigt snyggt. Har varit väldigt lugna å suttit å ritat. Dom hoppade i säng utan nå krångligheter. Casper kände sig nog stor å var så glad över att han fick sova i Jack´s rum med han å Leo.

Jag söker jobb med ljus å lykta. Måste ha nån inkomst för att överleva, annars kan jag köpa ett tält att bo i.
Så till veckan fortsätter min jakt på ett jobb.

Känner mig trött å slut. Blir nog till att hoppa i säng vilken minut som helst. Vet ju inte då barnen gör morgon i morrn.

Tindra längtar till på Söndag för då ska hon på kalas.
Pojkarna ville oxå fara på Leos å leka, så det blir kanske så att hela familjen följs. Tindra på kalas å pojkarna får klättra runt å sysselsätta sig.

Ha en fortsatt trevlig helg.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Lycka till med jobbsökande och din lilltå.
Clara längtar också till söndag, fram till dess har hon födelsedag varje dag ;)

Anneli sa...

DE var ju trist att det inte var idag ni skulle på kalas på LEO =) Amanda ska dit på kalas idag, så jag tar mina söner å följer med så dom får leka!!