måndag 14 mars 2011

Ny vecka...

Då var det dags för ny vecka igen då.
Hann ju ha migrän även i helgen, vad annars då det gäller mig känns det som.
Var på bio på Lördagsförmiddagen å såg Hur många lingon finns det i världen. Det är en film jag kan rekommendera, se den!!

Idag har vi haft en plocka undan dag jag å Casper, vi hjälptes åt att dammtorka å göra fint.
Han är verkligen hjälpsam å duktig vår Casper, å roliga kommentarer har han oxå.
Vi såg en av filmerna från då vi gifte oss, å Casper var sååå söt då han kommenterade Tindra hon ville se filmen 2 gånger hon.

I kväll har vi bara slappat i soffan, Danne har ju jobbat kväll 2 veckor i rad, så nu är han hemma på kvällarna igen =)

Jack har haft första skoldagen efter lovet idag, en mycket trött kille i kväll.

I morse då jag skulle köra iväg Jack till skolan så ville inte bilen starta, skiiiit tänker man då. Men jag ringde en livlina å Jack fick skjuts till å från skolan.
Hoppas på att det inte blir nå problem i morgon på morgonen igen, borde inte bli det. Danne har varit ute å kollat på bilen.

, god natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: