torsdag 10 mars 2011

Snart helg =)

Snart är det helg, Danne har sista arbetsdagen nu i kväll. Så vi får lite långhelg.
Idag var vi ut till pulkbacken å åkte, härligt med solen som var framme en stund. Lyssna på fågelkvittret å bara va med barnen å Danne.
Vi hade roligt å barnen kämpade på länge å väl upp å ner för backen.

Jag har bytt sängkläder i barnens sängar å tvättat en massa i eftermiddag/kväll.
Tindra har varit uppe hos sin kompis Clara, hon var väll inte super nöjd över att jag kom å hämtade henne. Tur vi bor nära å det är bara en kort promenad bort.

Ska snart bädda ner mig i sängen å läsa tror jag.

På Lördag är det dags för bio =) Ska bli kul det, tror filmen är riktigt bra.

Natti natti på er.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Bio ja, det hade jag nästan glömt bort :p ;)

Ska bli trevligt!

Kram!