måndag 7 mars 2011

Makeover...

Har försökt fixa till bloggen lite. Tyckte det skulle passa bra med lite blommor, vi går ju mot ljusare tider nu. Snart vår.
Idag har vi haft en riktig utedag, var ute i förmiddags hela familjen innan Danne skulle iväg å jobba kväll. Å efter Danne hade åkt så såg jag att grannarna var ute å lekte, så skickade iväg ett mess å kollade om dom ville ha lite sällskap ute. Så vi klädde på oss å gick upp dit jag å barnen. Härligt att vara ute, fast jag hade sån huvudvärk så jag stod med solglasögon på mig. Ingen sol direkt nej.

I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt, duschat hela högen å läst lite sagor.
Då jag fått i säng barnen så har jag bara slappat i soffan, slötittar lite på tv:n å surfar runt på nätet samtidigt. Men snart blir det sängen för min del. Nån av guldklimparna ska väll kliva upp vid 06 i morgon med. Kan ju vara bra att vara lite pigg då, sen bär det iväg till stan till sjået.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: