måndag 17 januari 2011

Tummen ur....

Idag fick jag ur tummen å ringde om syn undersökning. Satt i går kväll å kikade på nätet å hittade en massa fina bågar jag skulle kunna tänka mig. Så det ska bli intressant å se vad dessa ögon ser =P
Å så håller jag tummarna att det inte blir ett allt för dyrt kalas =S

På tal om kalas så har Casper gubben fyllt 6 år idag. Stora killen nu ju.
Han ska få ha ett barnkalas lite senare. Men det blir inte lika många barn som förra året då Jack å Casper fick slå ihop sina kalas. Det var svettigt om något.
Grattis våran älskade son.

Fick mig ut på en promenad i eftermiddag. Riktigt skönt, men rätt ont i benhinnerna. Men snart är det upptränat så då går det framåt av bara farten ;)

Snacka snön som kom i natt, det var rent kämpigt i morse fast jag fick skottningshjälp av traktorn. Det var både mycket snö, å tungt var det. Nu kan det bara inte komma mera snö. Finns ingenstans att rymma den här på gården.

Nu mys i soffan sen tidig kväll.

*kram*

Inga kommentarer: