tisdag 11 januari 2011

Skärpning...

Måste skärpa till mig med detta bloggande, eller icke bloggande som det har blivit nu 1½ vecka.
Men just nu har jag så sjukt ont i huvudet så frun ska kasta sig i säng innan jag blir liggandes på soffan i denna huvudvärk.
Ska komma ihåg att ringa optikern i morgon hade jag tänkt. 2 kvällar nu när jag har sett film så tycker jag att jag ser så suddigt. Så kanske på tiden att göra detta igen. Det är ju trots allt över 8 år sedan jag skaffade mina sista glasögon, å dom är inte använda nått säkert dom senaste 6 åren. Måste nog ha nått då jag ser tv, läser å sitter vid datorn. För jag ser ju inte dåligt.... eller.

Jag fick skratta så sjukt mycket i går kväll då Pontus å Jossan var här å såg på film med mig.
Verkligen hur kul som helst. Trevligt med deras sällskap.

Ska försöka ta mig i kragen å uppdatera i morgon å så se om jag kan bjuda på nå nya bilder.

Ha det så bra.
*kram*

Inga kommentarer: