söndag 2 januari 2011

2 år...

Idag har det gått 2 år sedan jorden verkligen skakade till under mina fötter.
Elsy är verkligen saknad av oss alla.
Alla högtider gör ont i hjärtat, men man får ta alla fina minnen med sig.
Jag tror att på ett eller annat sätt så är hon med mig då jag behöver det.

Nyårshelgen har varit en riktig slappar helg, ser ju mer död ut än levande sägs det. Så man vill ju inte så gärna visa sig utanför dörrarna. Kan ju skrämma ihjäl nån, vore inte bra det.

Nu ska jag ta mig genom denna dagen å hoppas på att det vänder så jag snart är levande igen ;)

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Kram på dig gumman! Du finns i mina tankar idag...

Johanna sa...

På fredag är det 4 år sedan mamma gick bort =(
Kram på dig och minns allt det mysiga och trevliga ni haft tillsammans =)