torsdag 13 januari 2011

Orkar inte....

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar.......

, men seriöst så var det dags igen då. Kände redan på väg till "jobbet" att det skulle gå illa. Danne åkte hem å hämtade min medicin å kom med den. Var snabb å ta den, men inte hjälpte det inte. Smärtan var outhärdlig, så ringde Danne igen som kom å skjutsade in mig på Akuten. Strax efter 14 fick jag åka hem igen. Å nu mår jag sådär fruktansvärt dåligt som sist. Är jätte trött å mår kalas illa.
Jea var helt underbar som kom å knackade på å ville låna alla 3 barnen. Så dom har fått vara hos dom å Jocke kom hem med dom lagom till att göra sig redo för sängen. Det var snälla barn som hoppade i säng. Dom ville ju inte att Jocke skulle komma med arga ögat.
Så jag sov ett par timmar på soffan, ska göra mig redo att gå å sova igen, tar med mig den vita påsen med en ring i överkant. Det är ju ett trevligt sällskap. Eller så inte.

Våran 12 års dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det får vi ta igen senare.

Älskar dig min fina man, vad skulle jag göra utan dig. Tappert att du stod ut på lassa så länge då du verkligen hatar stället. puss!!!

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: