lördag 22 januari 2011

Hela veckan...

Med undantag för en dag har jag fått mig ut på promenad. Var inte så sugen på att vara ute å gå den kvällen det var dryga -21 grader. Men annars så går det bara bra. I morse fick vi oss ut på promenaden rätt tidigt, samma sak i morgon hoppas jag.

Har haft besök av Familjen Berg i dag, fick snusa bebis =D Super söt liten kille. Tindra smälte å satt å höll i han, hon vill ha en egen sådan i sin mage sen sa hon. Hmmm, vilket kommer dröja ca 20 år hoppas jag.

Annars har det bara varit en soft kväll, jag å Danne har sett några avsnitt av Trekronor. Får vi se hur lång tid det tar att plöja igenom alla avsnitten. Blir en liten nostalgi tripp.

I morgon på dagen ska jag å Tindra iväg på lite äventyr. Det var en spänd dam jag nattade i kväll. Hon ser framemot det. Hoppas hon inte blir allt för blyg bara.

Nu ska frun gå å krypa ner i sängen med en tidning hade jag tänkt. Eller rent av kanske skulle jag ha börjat läsa en bok nu då jag har börjat använda förstoringsglasen igen ;)

Sov gott alla söta.

*kram*

Inga kommentarer: