fredag 22 oktober 2010

Orkar inte....

Gå å ha migrän titt som tätt, anfallet jag hade igår höll i sig till idag. Länge sedan jag hade SÅÅÅ ont som jag hade denna svängen.
Å som om att det inte räckte redan med migrän, nädå vi ska toppa det med den andra värken.

Jag har väldigt många tankar som snurrar runt just nu, men det är inget jag kan skriva om. Utan bara fortsätta å ha i huvudet, eller ty mig till dom som verkligen står mig närmast. Inte direkt många, känns lite sisådär då andra utanför säger att det syns att jag inte är på topp direkt.
Men men, vad göra. Nåndag hamnar man väll på tokhuset, får se till att ha packat ner lite ägodelar å personliga tillhörigheter så jag kan "piffa" till mitt rum.

Pojkarna har varit överlyckliga idag från då det började snöa. Dom har varit ute å sladdat med sina cyklar. Nästan så dom inte hade tid att gå å sova i kväll för att dom ville vara ute. Men lovar att dom ska hinna vara ute å leka i helgen.
Vi ska fixa till i Casper´s rum så det blir lite trevligare där inne. Å så skulle jag ha varit å köpt lyktan till Elsy´s grav, men det beror på hur jag är i halsen å kroppen i morgon. Är väldigt rosslig i halsen å har gode ont. Det är väll den berömda förkylningen som har slagit till även i detta hus. Bara jag är pigg å kry innan nästa fredag kväll så är det lugnt. Ser framemot det å hoppas å tror att det kommer bli en kanon kväll.


Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: