fredag 8 oktober 2010

1 vecka...

Oj vad 1 vecka går fort. Förra fredag kvällen åkte jag å barnen flyget ner till Stockholm för att överraska svärfar/Farfar å så Danne som åkte iväg veckan innan.
Å det blev riktigt lyckat. Barnen njöt varje minut av att få träffa kusinerna å farfar å alla andra. Så det känns bra att det var värt det, att det blev lyckat.
Inte känns det som att det är 1 vecka sedan inte, mer som om det var för ca 2-3 dagar sedan, vore bra om tiden inte sprang fram på detta viset.

I morse satte jag en bulldeg direkt Jack hade cyklat iväg till skolan, kan erkänna att jag ångrade det lite smått. Fick sådan sjuk värk, men nu finns det bullar nästa helg. Det är ju nån i detta huset som fyller år då. =)
Å vi har även varit förlovade i 11 år då!! Shit, vart har alla åren tagit vägen?!?!

I kväll ska jag å Maria på bio, det ser jag framemot.

Nu har jag ordbajsat klart. Återkommer kanske sen om jag har nått vettigt att kladda ner då.

*kram*

Inga kommentarer: