måndag 4 oktober 2010

Home makeover.

Gjorde ju en liten makeover här hemma i hallen förra helgen.
Då Anneli å Lelle frågade om jag ville ha hjälp på lördagen så var jag inte sen att ta erbjudandet.
Så vips var hallen fixad förra helgen.
Dom satte tapet på min fondvägg å jag målade hela helgen.
Jag är supernöjd över hallen, en ny matta skulle det bara ha varit å så få upp spegeln som jag köpte på väggen.
Jag körde på min egen idé då det gällde hallen å vilken vägg jag skulle sätta fonden på.
Å det känns helt rätt.

Idag har jag frusit å varit allmänt trött å hängig, så då barnen var hämtade från dagis så bäddade jag ner mig i Caspers säng å sov ca 2 timmar. Så skönt.
Så det var tur jag slapp stå å fixa middag, utan snabbt var pannkakan som mamma hade gjort åt oss uppvärmd. Så det tackar vi för.

Sen bara slötitt på tv å nu blir det sängen, det är ju en dag i morgon oxå.

*kram*

1 kommentar:

Felicia6 sa...

bilder bilder bilder vill vi se :D :D :D