onsdag 20 oktober 2010

Ajaj....

Jag har ont i halsen. Ska ta alvedon å hoppas på att sova gott i natt å vakna i morgon å inte ha ont längre. Har inte tid å lust att vara sjuk.

Jag känner mig super peppad idag, hoppas bara att det nu inte kommer nå käppar i hjulet. För då går jag å gömmer mig under jorden. Detta skulle verkligen vara super kul, så på måndag morgon är det jag som ligger på telefonen för att få itag rätt människa. Å så hoppas vi på positivt svar, så hjälp mig nu att hålla alla tummar ni har.

Jag å Danne har slötittat på tv i kväll, nu är det en film men Vin Diesel, men jag hoppar nog snart i säng ändå.
I morgon ska barnen på dagis, å jag ska möta upp Anneli för att gå på klädjakt.
Ska bli trevligt att komma sig ut en sväng på stan.
Lite mycket nu, efter mitt möte idag så fick jag en enorm tomhetskänsla å helt slut å knäckt.

Johanna, barnen är på dagis Måndag, Onsdag å Torsdagar nu mera. Clara då?

Sov så gott.
*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att supa är kul, super kul.

'johanna sa...

Samma dagar som ni =)