torsdag 21 juni 2012

Första veckan...

Då har barnens å Dannes första semestervecka snart passerat, å fort har det gått. Pojkarna har gått på fotbollsskola, vilket dom har tyckt varit jätte roligt.
Danne å Tindra har fått dagarna att gå här hemma. Jag har jobbat å jobbat, tog lite extra pass. Men vad gör det då man trivs på jobbet.
Idag har barnen haft avslutning på fotbollsskolan, diplomutdelning å annat bus.
I morgon är det Midsommarafton, jag jobbar. =)
Sen hem å äta god middag å avsluta med jordgubbar. Mums mums. Får hoppas att matlusten kanske infinner sig i morgon.

Jag sitter just nu å håller på att gäspa käkarna ur led, vilket säger att jag kanske borde gå å sova.
Är ju en dag som sagt även i morgon, men jag måste inte ställa nån väckarklocka för att stiga upp.
Har ett kort pass på 5 timmar, gissar att dom timmarna bara rusar fram som vanligt.

God natt gott folk.
Å hoppas ni får en fin Midsommarafton i morgon.
*kram*

Inga kommentarer: