lördag 16 juni 2012

Skolavslutning...

I går hade Jack å Casper skolavslutning. Vi var i kyrkan å lyssnade på alla barnens fina sånger. Mysigt, man tänker sig tillbaka till då man själv var liten å det var skolavslutning.
Det gör alltid lite ont i hjärtat, för jag hamnar tillbaka hos Elsy då det är avslutning.
Minns att jag alltid fick en liten peng, eller då jag vuxit ur mina cyklar så det var dags för en större, ja då var det en cykel jag fick i avslutningspresent.
Eller som då det var dags för att lära sig gångertabellerna, ja då var det Elsy som sporrade mig, så vipps så satt dom där =)

Men tillbaka till pojkarnas avslutning, tänk att Jack redan har gått ut 2:an, han börjar i mellanstadiet till hösten. Hur gick det till?!?!?!?!
Å Casper börjar 1:an, våran stora lillkille. Han som är en hejjare på att läsa å skriva. Han ser framemot att få Jack´s gamla fröken nu i 2 år.
Tindra börjar på Draken till hösten, så det rullar på i en hiskelig fart.

Jag har jobbarhelg nu i helgen , så borde gå å sova lite.
Så får vi se om det blir nå extrapass till veckan =)

God natt gott folk.
*Kram*

Inga kommentarer: