söndag 3 juni 2012

Jobbarhelgen...

Har nu lidit mot sitt slut. Har varit otroligt tråkigt väder ute i helgen så helgen har bara gått av farten på jobbet. Kan hoppas på lite bättre väder nästa helg då jag är ledig.

Jag har haft ont i min högra armbåge nu i nån vecka, å idag har det ökat på sig å även flyttat sig upp mot höger axel. Hoppas att kunna sova i natt utan att det ska göra alldelens för ont.

I morgon ska jag passa på att mysa med Tindra innan det är dags för jobb på eftermiddagen.
Pojkarna får jag mysa med då dom ska väckas, å sen då jag kommer hem från jobbet. Skönt med en ledigdag tillsammans hela familjen mitt i veckan.  =)

Ska titta klart på BB finalen nu, sen blir det att krypa ner å hoppas på en god natts sömn.

Håller tummarna att min klänning kommer i morgon ;-)

*kram*

Inga kommentarer: