lördag 7 juli 2012

Skandal.....

Helt makalöst att det gått så lång tid utan nån uppdatering. Jag har i allafall haft semester från jobbet, då vi passade på att åka ner till storebror med familj nere i Skåne. Men en vecka går ju alldelens för fort. Vi hann i allafall besöka Skånes Djurpark å kolla på en massa annorlunda fåglar å djurarter. Alltid lika tråkigt att lämna dom å åka hem. Men jobbet kallade här hemma. Vet inte riktigt vad jag mer skulle ha skrivit just nu. Är så himla trött efter att Casper hade sovkompis i natt, dom somnade sent å vaknade tidigt. Så inte alls många timmars sömn i natt. Ska ta dessa trötta ögon å dra mig mot sängen. Vi har varit ute å gått tillsammans med barnen i kväll, dom cyklade å vi traskade förbi kyrkogården, svandammen jobbet å sen slutligen hem, det var skönt å behagligt ute idag. I går var det hett vill jag lova. Vi invigde den nya grillen till middag idag, gott värre. Ska försöka ta mig i kragen å få till en bildbomb nån dag. Så jag kan visa lite fina bilder från Skåne å sommaren som gått här hemma. Detta var mitt första blogginlägg får min iPad, med lite övning kan det nog gå fortare. God natt gott folk. Hoppas på att vakna i morgon å vara på topp. *kram*

Inga kommentarer: