lördag 3 december 2011

Tack Maria!!




Idag kom Maria med familj in på Hörnan å skulle handla =)

Hon överraskade mig med en present, eller ja två!

Som grattis till mitt jobb å för att jag snart fyller år.

Tusen tusen tack för dom fina smyckerna. Gillar dom massor, blev så glad. Så jag kom på sen att jag inte minns om jag tackade för dom eller inte?!?!?! Om jag nu inte gjorde det så får jag skämmas. Tack Maria!!


Ni kanske känner igen texten från nånstans?!?!

Å tack för komplimangen om att jag ser så lycklig ut, jag ÄR lycklig!!


Annars då, ja det är så himla roligt att jobba, trevligt då dom gamla kunderna från konsumtiden är in å handlar, ja alla kunder för den delen. Dom är så trevliga å glada.


Börjar vara dags att få sniffa lite på vårt gudbarn snart igen ;) Det SKA det klämmas in till veckan. Det har jag bestämt.


Nu tror jag det får bli sängen för min del, ska upp för ytterligare en trevlig jobbardag i morgon.


*kram*




1 kommentar:

Trollmamma sa...

Varsågod vännen! Jag visst ju att du ville ha smycken med den texten, så det är klart att jag ordnar en liten present ;)
Är glad att du tyckte om de!

Kram!