fredag 2 december 2011

Skämmes.....

Har ju nästan gått 1 vecka sedan sist jag skrev. Men så kan det gå då det varit fullt upp på jobbet. Först en massa inför öppningen i Onsdags, å så nu dagarna efter vi öppnat.
Det är verkligen så roligt, trivs som bara den.
Startar med en jobbarhelg direkt.
I eftermiddag var det Julmiddag på Dannes jobb, så pappa hoppade in som barnvakt å jag å Danne for iväg å åt god Julmat. Tack för barnvaktningen pappa.

På söndag är det dags för julbord nummer 2, då är det Ingemar vi ska iväg med. Så jag har ett litet hål på ca 2 timmar för att fara iväg på det, sen tillbaka till jobbet å köra stängning.

Att jag fick detta jobb är verkligen som högsta vinsten. Så jädra glad så ni kan inte ana det!!!! =D

Nu tror jag det får bli sängen för denna trötta frun snart.
Ska hjälpa Jack i helgen å fixa med en julklapp han ska ge bort, gullungen =D
På återseende.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Än en gång, GRATTIS till jobbet!

Vi kommer in i morgon och handlar lördagsgodis till barnen...och kanske liiiite till mig också ;)

Massa kramar!