tisdag 6 december 2011

Ledigdag...

Idag har jag haft min lediga dag. Inte för att det är så att man kan sitta i soffan å inte göra någonting. , fixat en massa saker. Tänk att man alltid ska bli galen på Försäkringskassan å Arbetsförmedlingen. Men det ska bli så skönt nu då man slipper dom instanserna, utan man har en arbetsgivare å inte behöva bli jagad av de andra. Bara den sak att ha haft en handläggare som det ALDRIG går ringa till, vill man henne något så får man maila. Så skulle jag behöva Af igen så ska jag banne mig ha en handläggare som man kan nå på telefon, annars får det fan vara.

Så nu hoppas jag att Försäkringskassan får ut tummen.
Då det är klart ska jag fira att det är över ;)

Barnen är lyckliga nu över att det han kommit snö. Så ni kan ju gissa om bobbarna åkte fram idag, hehe.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
*kram*

Inga kommentarer: