lördag 17 december 2011

Jobbarhelg....

Har jobbar helg denna helgen, å sen blir det även några timmar på Julafton, för att sen ha min jobbarhelg igen Nyårs helgen. Så det blir förhoppningsvis rätt trevligt i slutet på Januari =)

Helt sjukt att det jag tidigare har fått ut från försäkringskassan då jag varit 1 månad på aktivitetsstöd får jag ihop nu på drygt en vecka. Helt sjukt, men nu är det ju i allafall slut om att sälja sin själ till satan som jag så fint har kalalt det.
När man läser i tidningar om både det ena å det andra som denna regering ställer till det med så skäms man fan över att vara svensk.

Hur som haver, livet går åt rätt håll. Är trött så in i bomben, ska dra mig mot sängen för att få sova ett par sköna timmar innan morgondagens jobb.

Natti natti gott folk.

*kram*

Inga kommentarer: