fredag 22 april 2011

Långfredag...

Så har snart även denna dagen passerat, har haft Söndag hela dagen idag.
Vi blev bjudna på käk idag, så vi har just kommit hem å fått i säng barnen. Jag har så sjukt ont i ryggen så jag mår illa. Hela dagen har jag inte vetat hur jag ska stå, sitta eller ligga. Det gör så in i bänken ont. Har krypit ihop under min värmefilt nu, så mysig. Tänk vad jag måste vara snäll som fick en sådan. =D
I går kom Danne hem efter jobbardagarna i Gällivare, tur tiden går fort. Å jag fick mig sällskap under dagarna å avlastning. Kanoners.

Det är så mycket jag vill göra, men just nu får jag ta en dag i taget. Man får känna in dagsformen på morgonen då jag vaknar.

I natt är det tänkt att Påskharen ska komma, bara det att 2 vill att han ska komma medans 1 absolut inte vill att han ska komma in här utan lämna påskäggen ute nånstans.
Så vi får se vart påskharen släpper äggen =P

Nu ska jag fortsätta å gosa under filten.
*kram*

Inga kommentarer: