onsdag 27 april 2011

Hoppsan...

Vad tiden går fort å vad det har fallit i glömska att uppdatera här. Inte för att det har hänt så mycket nytt här. Vädret är strålande, barnen cyklar å trädgården börjar att ta form. Ska ta mig iväg å inhandla lite plantor så det blir fint ute på altanen.

Idag har jag en städardag samtidigt som jag sitter å söker jobb å ringer runt.
Å vad jag önskar att jag får nått jobb som jag sökt. Annars får jag sätta en annons i Norran. ;)
Man tycker ju att det ska vara lockande för företag att anställa nån med Nystartsjobb eller Anställningsstöd. Får trycka lite extra på det då jag söker jobb.

I morgon fyller gumman 4år, oj vad tiden går. Mina bebisar är stora nu, det märks på alla sätt å vis. Härligt då barnen tror att dom är tonåringar å att det är dom som bestämmer.

Nä, fortsätta vara flitig. Sen kolla med "tårttjejen" då jag ska hämta Tindras födelsedagstårta.

Å vad jag saknar att ha en Ericsson mobil, kunna skicka bilder på barnen direkt till bloggen. Får fortsätta å drömma å tråna lite till.

Ha en fortsatt trevlig dag.
*kram*

Inga kommentarer: