onsdag 27 april 2011

Header.....

Vill ha en ny header till bloggen, bara det att jag inte kan sådant.
Får se om jag hittar nån gullig själv som kan hjälpa mig.

Å vad jag är törstig, vill ha ett STOOORT glas å ta riktigt kallt vatten från kranen, men det är ju bara till att glömma. Hoppas vi inte behöver hålla på en hel evighet med att koka vattnet för att ta bort eventuella parasiter.
Eller det värsta som kan hända är ju magont å en rejäl viktminskning =P
, nått sådant finns det inte nån tid för. Får köpa hem så vi har kallt bubbelvatten i kranen.

Hopp i säng så vi är pigga å alerta i morgon då vi ska upp å sjunga för Tindra på morgonen.
Sov så gott.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Jag skulle kunna försöka mig på att fixa en ny header till dig om du vill... Kan ta min "darling" och komma ner så fixar vi det ;)

Kram!

eds familjensliv sa...

Har du photoshop ?? Via PS är det enkelt att göra headers =) HOjta om du behöver hjälp, har ju sonen att tillgå här om de blir "för krångligt" =)