måndag 4 april 2011

I mitt huvud...

Detta inlägg poppade upp i mitt huvud, men det är inte säkert att jag lyckas få ner det i skrift. Ska försöka i allafall. I helgen var det Jack´s födelsedag, inte många hitbjudna alls. Det var 1 som kom, så jag fick ringa in lite vänner som kunde komma å offra sig på tårta. Bolidenborna hade tur, för dom fick även grillat ;) Men hur som haver, det var ju bortkastat att ens göra sig till å beställa en tårta som passade Jack å som han skulle bjuda på. Så nu då Tindra fyller år i slutet av månaden så blir det inget kalas. Gör inte samma misstag igen. Visst hon är inte så stor så hon förstår å tänker på vissa saker, men Jack är stor. Han är en djup kille, funderar mycket å säger rätt mycket oxå. Jag har 3 barn som jag älskar villkorslöst, så den dagen jag inte har tid för mina barn å kommande barnbarn, ja då vet jag inte. *kram*

3 kommentarer:

Anneli sa...

Vill bara skicka en kram!! Vi finns här för er i vått å torrt, d vet du!!
Kram i massor!!

Trollmamma sa...

Vi finns också här för er...ALLTID!
Kom i håg att blod INTE är tjockare än vatten!
Massa kramar till er!

eds familjensliv sa...

Kram till dej & lilla Jack ,det är trist då den blir så där...
Hoppas ialla fall tårtan var god,den var gudomligt fin ialla fall =)
kram Carro