tisdag 5 april 2011

Big Brother...

Vilken underhållning det har blivit dom senaste dagarna. Har skrattat så jag haft ont i både magen å käkarna. Kom på här nu i kväll, att tro det eller ej. Men Elsy såg faktiskt på Big Brother sista säsongen det gick. Eller om det var fler än en säsong. Har hämtat en sak idag som jag har tänkt att göra ett tittskåp av. Måste bara hitta det rätta bakgrundspapperet å ett tittskåp som passar i storlek. Äntligen fick jag itag på sjukgymnasten idag, så nästa vecka ska jag dit å träffa henne så får vi se vart det leder. Hon satte i allafall upp mig på väntelistan till bassängträningen. Fick även remissbekräftelse från Medicin idag, så då får vi se när jag får komma dit. Ska ringa hit ut å se om den andra remissen är skickad. Är ju rätt länge sedan jag var till han å han skulle kolla upp vart det är han ska skicka mig. Nä, god natt gott folk. *kram*

Inga kommentarer: