torsdag 1 september 2011

Trött...

Är så sjukt trött, dagarna har bestått av motion å sen sover jag som en klubbad.
Hoppas ju innerligt att det ska bli nån ordning på detta. Så mycket som jag vill men som jag rent av inte orkar med att göra.
Att det lilla enkla kan bli å kännas som ett stort projekt att ta sig genom.
Men det är ju tur att jag har världens bästa man vid min sida å dom goaste barnen.


I morgon eftermiddag ska jag äntligen få mig iväg på Spa, fick ju presentkort då jag fyllde 30. Så jag ska njuta av ett kurbad å massage tillsammans med Maria som oxå fick presentkort på sin 30 års dag.
Sen möter vi upp Anneli för middag å sen avslutar vi kvällen med bio. En riktig tjejkväll. =D
Jag lär vara totalt dööööd då jag kommer hem.
Men somnar nog gott, kanske rent av somnar under massagen eller på Bion (det har ju hänt förr) haha.

, snart sova.
God natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: