söndag 26 juni 2011

Så kan det gå....

Så det kan bli då man har fullt upp med vardagen å orken tryter. Då blir det dåligt med inlägg här.
Midsommar har passerat i rask takt denna helgen. Var ner på graven med en röd stor ros på midsommaraftonen. Oj vad jag saknar henne, saknar att få ventilera allt med henne. Som det är nu så pyser det ut ur pysventilen. Vet inte vad jag ska göra, eller vad jag ska ta mig till. Var hos läkaren nu denna veckan, börjar förstå vad det är som händer med/inom mig.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller hur jag ska få ner det i text. Skriver å raderar, så håller det på. Måste kanske köpa mig en bok som jag kan försöka skriva ner saker i varje dag.
Jag känner mig rätt "kokko" vissa stunder.
, lägger ner detta för i kväll, vet ändå inte vad jag ska skriva.

Sommaren är i allafall här, om 1 vecka får barnen sommarlov hela sommaren med Danne, själv jobbar jag. Får passa på att njuta med dom på helgerna.

Natti natti, sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: