söndag 12 juni 2011

Ojdå...

Så det kan gå då man har fullt upp, man glömmer bort å har inte riktigt tid till att blogga.
Bygga lekstuga, jobba extra, ta hand om hemmet, ta hand om sig själv å familjen, måla lekstuga å dona på här hemma.
Nu hade vi ju en massa dagar då det har varit så varmt så det rent har varit jobbigt att både vara ute å inne. Så igår tog vi bilen å körde bara för att få svalka oss med bilens Ac. Det går knappt att få ut värmen ifrån huset, så det är klibbigt å varmt.
Var förra veckan på medicinmottagningen å lämnade lite blodprover, 12st blev det. Så nu sitter jag fastande till i morgon för att åka å lämna fortsättningen på prover.
Så ska jag till läkaren om 10 dagar så får vi se vad som händer, å om dom har kommit fram till något.
Till veckan slutar Jack skolan, så då blir det lite extra mys på Onsdagen.
På Torsdag ska Tindra ha ett litet prinsesskalas i sin lekstuga om vädret tillåter det, så det blir lite invigning av lekstugan oxå.

Snart börjar allvaret, om 9 dagar börjar jag sommarens jobb. Så Danne blir hemma hela sommaren med barnen å jag ska jobba. Känns sisådär, men vi får passa på att njuta på helgerna, å så kan vi hitta på nått riktigt roligt sista veckan innan skolan börjar om.
Hoppas vädret tänker vara snäll med mig i sommar å inte plåga mig med migrän å all annan värk.

Tror det får bli en svalkande dusch å snart hoppa i säng.
Men först se till att dagens skörd av nybakade bullar hamnar i frysen.

*kram*

1 kommentar:

Joel sa...

Hej!

Hajade till på lekstugebygget. Skulle nämligen vilja tipsa om ett, som jag tycker, klockrent tillfälle att slå två flugor i en smäll:

Visa bilder och berätta hur du går till väga när du bygger lekstugan på Byggla.se så kan du vinna 10000 kr i presentkort på Byggmax.

Här kan du läsa mer:

http://www.byggla.se/Diskussion/10000kr-for-lillstugan/

Lycka till med lekstugan vare sig du vill tävla eller inte!

Joel