torsdag 2 juni 2011

Röd dag...

Idag är det en röd dag, en söndag mitt i veckan med andra ord.
Jack har hämtat sig fint å det är fullfart framåt på han, ibland lite för mycket för sitt eget bästa.
Jag å Danne har fortsatt bygget med Tindras lekstuga idag. Nu börjar det inte vara så fasligt mycket kvar. Gumman längtar efter att få leka där inne.
Vi fick besök av Camilla med pojkarna idag, så till middag blev det att kasta lite kött på grillen.
Det har varit varmt å skönt ute idag. Så där härligt så man inte riktigt ville gå in i kväll då det var dags för det.
Hoppas på lika bra dag i morgon.

Ska förflytta min rumpa till sängen nu, ska bli skönt att sova.
Nog för att jag fick en härlig sovmorgon i morse. Mitt stora <3 gick upp med små hjärtarna i morse.

På återseende i morgon.
*kram*

Inga kommentarer: