tisdag 14 juni 2011

Migrän...

Orkar fasiken inte så mycket mer snart. Känns som jag håller på att gå under. Är det inte det ena så är det det andra. Har en sådan enormt sjuk trötthet, å den har hängt med alldelens för länge nu. Jag kan inte vara vaken, hur mycket jag än kämpar å försöker så somnar jag. Nu snackar jag inte på kvällen, utan jag somnar sittandes på dagen eller förmiddagen. Går runt i en ständig trötthet. Vilket leder till att humöret inte alltid är vad det borde vara.

I morgon har Jack sin första skolavslutning. Det är med blandade känslor för mig inför den dagen. Så otroligt många minnen som bubblar upp till ytan å väller över.

Snart är Tindras lekstuga helt färdigmålad invändigt. Skönt då hon kan börja leka där inne. Ska lägga in nå bilder sedan då den är helt klar.

Hoppas på bra väder i morgon så det inte regnar på skolbarnen.

*kram*

Inga kommentarer: