lördag 6 november 2010

Svider...

Å vad det svider i ögonen å värker i kroppen, armarna kapar jag av vid armbågen å säljer till högstbjudande. Knäna lika så, de tgör så ont, bränner å ilar i där. Å så har vi dessa tår då, det bränner nått så in i skogen så det går inte gå på fötterna. Måste få mig för att ringa till Vc på måndag. Måste gå göra något, måste finnas nått jag kan få så jag slipper ha såhär ont men som samtidigt inte ger mig gallstensanfall.
Palla att leva såhär i 55 år till då =P ;)
Varför fick jag i denna familjen all skit, kunde väll ha spritt ut det på ett par stycken om inte annat.
Eller så kan alla som inte tror på en få "låna" en dag ur mitt liv, så får ni se hur jädra roligt det är med smärta.

Nä, varför skulle jag ringa det där samtalet???!?!!! Nu gick dagens luft ur mig.

Barnen har haft kul på partyt idag i allafall, å eftermiddagen hos familjen Carlsson var toppen.
God mat, trevligt med surr å barnen har haft kul.

Over and out.

*kram*

Inga kommentarer: