fredag 12 november 2010

ojojoj....

Tiden räcker inte till, är helt utslagen på kvällen så jag orkar inte blogga då.
Trivs riktigt bra på min praktik, super kul =)

Vi har ätit tacos å myst hela familjen i kväll. Dom somnade en efter en, Casper först, sen Jack, Danne å så sist Tindra. Här sitter jag vaken å halvtittar på idol å nu cirkus möller eftersom jag inte orkar sträcka mig efter dosan å byta kanal.
Casper å Tindra har tagit kort idag på dagis, spännande å se sen hur bilderna blev. Efter fotningen så hade Tindra tydligen lite otur. Ramlat å slagit sig.
Hon somnade på soffan direkt hon kom hem. Lillgumman har en stor hård bula på hakan å en i pannan. Hoppas dom lagt sig lite till i morgon.

, somnar med datorn i knäet. Tack å hej.
Sov så gott.

*kram*

1 kommentar:

Therese sa...

Vars praktiserar du?

Vars får man tag i dammtrollen? Söta