torsdag 23 september 2010

Torsdag...

Då har ännu en dag snart passerat. I morse var jag gode trött. Då telefonen alarmerade så puttade jag mot Danne å bad han slå av telefonen å gå upp så vi alla inte skulle vakna. Tog mig bara 1 minut att fatta att det var ju MIN tid att stiga upp å att Danne redan hade åkt på jobbet för länge sedan.

I dag har det varit fullständigt kaos i min kropp, anser du det som klagomål så sluta då att läsa här i min blogg.
Har haft en värk som inte går att beskriva.
Till å med jobbigt att bara åka bil, men hade inte så stort val då Casper kom hem å har en stor spricka i sin cykelhjälm. å han som cyklar varje dag behöver verkligen en. Å så skulle Tindra få välja sig en "slutat med tutten present". Hon känner sig riktigt duktig, det enda hon ville var att jag skulle klippa av en tutte så hon kunde ligga å hålla i silikonet på natten. Så tutten är avklippt å hon har den bara liggandes vid sin säng. Tutte nummer 2 är lämnad på Barnens Hus å tutte nummer 3 ska hon skicka till tomten. =)

Det går riktigt bra för Jack i skolan, han är duktig på att läsa.
Riktigt skönt att se i mamma hjärtat, det värmer så gott att han trivs å tycker det är kul.

Nu blir det sängen för tant, är en dag i morgon oxå. Å då blir jag gräsänka... =(

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: