lördag 18 september 2010

Gäspar...

Oj vad jag är trött, men har haft lite att fixa innan jag kunde hoppa i säng.

I dag har jag haft besök av Anneli å Oscar. Trevligt med lite sällskap.
Ställde mig å gjorde lasagne till middag, mycket gott.
Efter middagen åkte vi på bio här ute i ske-hamn å såg Toy Story 3 i 3D med barnen. Skit häftigt. Fränt att det har kommit något sådant hit till hamn, barnen tyckte det var fränt. Man såg en massa fräna saker =)

Efter bion så har jag frostat av frysen, så det var klart kl 23:30. Men var tvungen att göra det innan jag kunde stoppa in älgköttet i frysen. Så nu var det gjort. Härligt det. Visst det känns i kroppen, men vad göra. Hushållet å min vardag måste u funka i allafall. Ibland får man bita latmasken i svansen :P ;)

Nu blir det till att gå å sova, som jag har längtat.
Hoppas på lite sovmorgon i morgon.

*kram*

Inga kommentarer: