torsdag 16 september 2010

Migrän...

Ja då var det dags idag igen då.
Pang boom bara å så låg man i migrän. Ge mig mitt liv tillbaka säger jag bara.
Nu i kväll har det börjat regna igen. Men vi hade bra väder med sol idag på dagen. Alltid något.
Har tänt en massa ljus här hemma i kväll, så mysigt.

Var idag å kollade några saker, jag hoppas att det skulle kunna funka. Spännande att se, annars får vi kika vidare.
Jag vill förändra å förnya här hemma, bara att man ska få ork å kraft till det oxå.
Men vill verkligen, har en massa planer i huvudet som jag skulle vilja verkställa. Hmm, får flirta med vänner å bekanta ;)

I morgon var det Fredag igen, helg igen.
Får se vad denna familjen hittar på för mysigt i helgen. Kanske nån som vill offra sig att umgås med oss?! :P
Vi funderar på att gå å se Toy Story 3 i 3D här i hamn i helgen, vi får se vilken av dagarna det blir å om det blir.

Undrar skarpt om tant ska gå å sova.
Somnade sent i går kväll å vaknade i paniken i natt av en mardröm, sen vågade jag knappt somna om med rädsla för att fortsätta drömmen. Huvva.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
*kram*

Inga kommentarer: