onsdag 22 september 2010

Livstecken...

Har varit alldelens för trött för att orka skriva nått på kvällarna.
Tindras blåsor på tungan är nog på väg att gå ner nu. Vi har fått sova i natt i allafall. Så jag hoppas jag inte sa för mycket nu, utan sover i natt med.
Hon har sovit utan tutten nu dessa nätter, så jag tänkte att vi kör vidare på det. Så då får hon åka på Barnens Hus å välja sig nått då hon känner att hon är redo att lägga tutten på hyllan för alltid.

Jag ger inte mycket för Vårdcentralen här ute då det gäller att lägga om sår å stripa. För det första borde dom skaffa lim till bygget. Å för det andra så borde dom få gå en kurs i hur man lägger om sår på barn. Jack var tvungen dit idag å stripa ihop ett sår uppe på handen, å bara några timmar efter har allt lossnat å såret glipar. Vad ska man säga om det, underkänt!!!!

Jag å Tindra var en snabb sväng till stan, hittade en spegel till hallen =)
Gillar extrapriser å reor ;)

Casper var super glad på Jack´s fotbollsträning i kväll, han fick nämligen vara med å träna å spela övningsmatch. Glädje i hans ögon kan jag lova. Så härligt att se. =)

Funderar allvarligt på att gå å krypa ner i sängen å sova.
Skönt att få sömn å ladda batterierna.

Sov så gott.
*Kram*

Inga kommentarer: