torsdag 24 juli 2008

Migrän..

Fy f*n för att dras med det h*lvetet. Fick migrän i går eftermiddag, tog en tablett hemma hos svärmor. Å den var att åka med. Tidig kväll vart det då för mig, inget socialt liv här inte.
Så idag är jag fruktansvärt yr å mör i hela kroppen, känns som jag har blivit överkörd å påbackad igen :S Men man får göra det bästa av det ändå. Finns så mycket som jag VILL å skulle BEHÖVA göra.

Annars så är det så tomt här i huset nu, skåningarna har åkt hem.. *tår i ögat* Saknar dom massor. Bläää att det ska vara så långt mellan bara. Fast i år har jag träffat dom 3 gånger! ;) Inte en gång för lite alltså..hihi

Nä måste sätta mig i soffan, hela universum snurrar, hur ska denna dagen funka?!?!
Tur jag bara har 2 av barnen hemma idag, Jack har sovit hos sin moster i natt. Hoppas han har haft kul...han var så söt innan vi lämnade han. Han sa:
- Lova att ni har det kul nu när jag är borta, å sakna mig inte så mycket...
haha, söt våran 5 åring..

Kram på er alla!

Inga kommentarer: