fredag 25 juli 2008

Huvudvärk =(

Nu börjar jag vara måttligt less på denna dagliga huvudvärk, förmodligen är det värmen som gör sitt. Inte för att man ska klaga nu när vi äntligen fått lite sol å värme.
För övrigt så håller jag nog på att bli sjuk, har ont i halsen å börjar vara snorig, ingen trevlig årstid alls att vara sjuk på.

I natt har vi bara haft 1 av 3 barn hemma. Pojkarna har sovit borta, Jack har sovit hos Elsy å denna gången var det Casper´s tur att få sova hos moster. Undrar hur det har gått? Man börjar inse att pojkarna börjar bli stora nu.
Men inte blir jag äldre för det...haha Bara barnen som blir äldre, men inte vi föräldrar... visst är det så?!?! ;)


Igår satt vi ute å åt grillat på altanen, den är sååå underbar vår nya altan.
Ett stort TACK till svärfar som har snickrat en MASSA timmar på den!!!
Vi kan inte tacka dig nog!!

Ska passa på att göra lite nytta här hemma nu medans man bara har en buse hemma.

kram på er!!

(undrar om det är nån som läser detta ointressanta överhuvud taget)

3 kommentarer:

Trollmamma sa...

JAG läser ;) Lider med dig som har ont i huvudet, det är inte kul alls... :( Har själv en fruktansvärd huvudvärk och haft de senaste dagarna. Tror också på värmen som bov, men också min nacke och rygg som spökar...
Du har så rätt i att det bara är barnen som blir äldre, inte vi inte ;) :D
Ha det bra gumman så ses vi i morrn ;)

KRAM!!!

Anonym sa...

Hej hej =) Jag är faktiskt in lite nu å då å kollar vad du skriver =) tycker om när den uppdateras =)
Hoppas du slipper bli sjuk, som du sa ingen rolig årstid att bli sjuk på :S

Ha d bra!

Kram!

Anonym sa...

Å så vet du att jag också läser =)