söndag 27 juli 2008

Ajaj..

Ja nog lyckades jag bränna mig i solen igår, inte för att det är så svårt då. Man är ju blekast i kvarteret. Kanske därför alla grannar går med solglasögon även då det är mulet..*skratt*
Vi var å badade i går hos dannes jobbarkompis, så skulle man bo. Ett hus ute på landet å tillgång till egen strand. Så mysigt så.

Tack familjen Carlsson den goda middagen igår som vi vart bjudna på som tack för lånet av släpen.. :p
Det var suuuupergott!!
Å maja å Casper är ju bara föööööör söta. ett riktigt kärlekspar, fast casper blir så generad...hehe

Upptäckte att min ersättning från fk är katastrof!!! Hur f*n ska man kunna betala räkningar å handla mat för 1725:- Nån som har nått bra svar på det?!?! Nä, bara till att ringa fk på måndag å skynda på dom lite, IGEN. Fick ringa dit även förra månaden. Att det inte ska kunna flyta på smärtfritt, men nääää då. Man blir ju inte förvånad i allafall.

Min förkylning hänger fortfarande kvar, har ajaj i halsen. Hopaps det vill ge med sig snart.

Nä, nu ska jag rensa i Tindras garderob, finns en heldel som är för litet. Sen blir det till att göra lite annan nytta, finns en massa som ska iväg till återvinningen, Danne är duktig å slipar ute på altanen idag.

kram på er!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ja du fk är inte mycket att hurra för :S Ska också ringa de i morrn och gnälla så jag får mina resterande pengar :p

Maja och Casper är ju hur söta som helst. Hon har pratat om honom hela dagen idag och kramarna ;)