torsdag 31 januari 2013

Lever....

Jag lever, bara det att bloggen faller i glömska runt allt annat nu.
Vipps, så var snart Januari månad över. Tiden bara rusar fram å den går inte att stoppa, både på gott å ont.
Barnen har sin skolgång, jag å Danne våra jobb. Å så ska man få ihop tiden till lite fritid oxå. Pojkarna har innebandyn å lillgammal flyter mest bara med.

Jag börjar längta efter sommaren, sol å värme. Det skulle göra gott för både kropp å själ.
Vissa dagar är saknaden efter mamma mycket stor, att inte kunna ringa till henne, prata av sig å få lite stöd.
Hur det än var så fanns mamma ett samtal bort då man behövde prata eller fråga om nått.
Som den enklaste sak för många att få barnvakt å gå på bio t ex, är inte det lättaste. Kan inte minnas sist jag å Danne fick oss iväg ut, måste vara ca 2 år sedan.
Å ja, det suger en bit.


Nä, borde kanske hoppa ur pyjamasbyxorna nu å göra lite nytta en stund. Nog för att jag har gjort en massa nytta här hemma med pyjamasbyxorna på ;-)

*kram*

Inga kommentarer: