måndag 30 april 2012

Valborgs...

I kväll är det brasa vid vattentornet, jag jobbar så familjen +våra besökare som består av Farfar Ove, Faster Petra å Kusin Milton får gå upp till vattentornet å kika på brasan å kolla vad mer för aktiviteter som finns där uppe. Så får jag komma dit direkt jag är klar. =)

Kikade in leveransstatusen på min order, å den packas just nu. Längtar tills paketet anländer =)

I går kväll tog vi en promenad hela gänget. Vi hamnade i slutet på konstgräsplanen å spelade fotboll, lovar att man gjorde av med 7000 kalorier, men så otroligt roligt vi hade. Det mina vänner blir det fler gånger av, så ar förberedda mina vänner för man vet aldrig när jag/vi drar iväg med er till planen för en massa bus.

Nu ska jag förbereda lite för kvällens middag hade jag tänkt.
Men borde "preppa" med lite medicin för gallan först känner jag.
När ska denna bomb brisera då????!!! =/

*kram*

Inga kommentarer: