torsdag 12 april 2012

Glest....

mellan uppdateringarna är det allt. Men tiden har rusat fram sedan jag å Maria kom hem från Stockholm. Varit Påsk å påsklov. Jobbat å tagit hand om hemmet. Tindra fick ta bort sina stygn förra veckan på Onsdagen, Maria fick visa vad hon gick för ;)
Nu är det som fullfart på Tindra. Snittet ser riktigt fint ut, så fint det kan se ut så klart. Trevligast hade ju varit om hon hade sluppit hela biten med blindtarmsoperationen.
I morgon är det sista jobbardagen för denna veckan då jag har ledighelg i helgen =)
Hoppas jag ska få mig en skön sovmorgon denna helgen.

Borde gå å sova då jag sitter å gäspar här i soffan, å med en sprängande huvudvärk. Å den vill jag inte ha kvar i morgon.
Men barnen har varit uppe länge i kväll å kikat på hockeyn på tv, så vi borde kunna få oss en liten sovmorgon redan i morgon. Då vi inte har nån tid på morgonen att passa, börjar ju inte förrän mitt på dagen.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: